Cucchiari di silicone per i zitelli sò à tempu belli è sicuri, cumu sceglite?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

Sicondu statistiche naziunali, u livellu di cunsumu di i neonati in l'industria materna è infantile in tuttu u paese in u 2020 aumenterà da 13% annu à l'annu prima di 2015. Questu hè abbastanza per pruvà chì a dumanda di i cunsumatori di u mercatu per i prudutti materni è zitelli hè. ancora in espansione.A tavola di silicone per u zitellu hè unu di elli.Partendu cù l'alimentazione di i zitelli, e mamme sò entusiasmate è aspettanu di cumprà un set di stoviglie d'alimentazione preferite per i zitelli.I cucchiai di silicone sò un tipu indispensabile, cusì a prima tavola per i zitelli deve esse cucchiai.Allora cumu sceglie una cucchiara per fà chì u zitellu hà un umore per l'alimentariu cumplementari, ma ancu più praticu è sicuru?

cucchiai di zitellu

Ci sò parechji tipi di cucchiai nantu à u mercatu, è a scelta di una cucchiara cumpletamente pratica pò ancu dà a mamme tranquillità.Attualmente, da u materiale, pudemu vede quale di i diversi materiali in u mercatu sò plastica, legnu, acciaio inox, silicone, etc.Ogni materiale hà i so meriti, ma per i zitelli è i zitelli à luttà hè principarmenti sicuru è amichevule à l'ambiente, per quessa, hè sempre cunsigliatu di utilizà gel di silice, allora chì prublemi deve esse attentu à a scelta?

1. Materiale è sicurità sò unu di i prublemi più impurtanti.Dunque, quandu compra una cucchiara di silicone, pruvate d'identificà se u so materiale hè un materiale caru regularmente.Attualmente, ci sò parechji materiali termoplastici chì imitanu i materiali di silicone nantu à u mercatu, cum'è TPE, PP, PVC, etc., assai prudutti di silicone per i zitelli venduti in i buttreghi in linea vendenu prudutti in forma di vendita di altri cucchiai di materiale, ma a natura di u materiale di silicone hè sempre di silicone, finu à chì amparate à distinguellu, ùn ci saranu micca prublemi.

2. Qualità di l'apparenza.A qualità di i prudutti di i pruduttori di silicone hè ancu assai impurtante.Attualmente, assai prudutti sò fatti solu in u prucessu di muffa in a prima fase.Si pò dinù esse impussibile à cuntrullà a linea di parting è aspettu superficia di u pruduttu durante vulcanization pruduzzione susseguenti per via di prublemi trasfurmazioni muffa.À u listessu tempu, u cuntrollu di u tempu di vulcanizazione è u prucessu di u funziunamentu di u pruduttu durante a pruduzzione sò ancu prubabile di causà diversi prublemi di qualità in u pruduttu.

3. Sicurezza.I cunclusioni di salvezza è prutezzione di l'ambiente di u pruduttu pò esse ghjudicatu basatu nantu à a seconda vulcanizazione.A secunna vulcanizazione sguassate i dui cumpunenti internu di u materiale di gel di silice, perchè hè cumplettamente liberu di bisphenol A è phthalates, è hè cumplettamente compatible cù a pelle umana.Ogni cuntattu cù u gel di silice di qualità alimentaria richiede vulcanizazione secundaria.Se a cucchiara di silicone chì cumprate ùn hè micca sottumessu à vulcanizazione secundaria, u pruduttu ùn serà micca capaci di scuntrà i certificazioni d'esportazione cum'è FDA è LFGB.

4. Identificazione di qualità alimentaria è qualità ordinaria.U metudu di identificà u gel di silice hè in realtà relativamente simplice.Sia u pruduttu hè una materia prima di gel di silice vera pò esse distinta da brusgià cù una fiamma aperta.U residu dopu à brusgià cù u fumu biancu hè biancu è grisgiu.Appartene à u gel di silice, è l'identificazione di u gradu di l'alimentariu è u gel di silice ordinariu ponu direttamente stende u pruduttu per vede s'ellu a parte allungata hè bianca è nebbiosa.S'ellu hè biancu, u pruduttu appartene à a cola ordinaria.Se ci hè solu un pocu biancu, u pruduttu hè aghjuntu cù a cola ordinaria è a fase di gas.A cola hè vulcanizzata à u stessu tempu.Se ùn ci hè micca un fenomenu di imbiancatura, u pruduttu hè un gel di silice di qualità alimentaria in fase di gas.

5. Garanzia dopu a vendita, a vita di serviziu hè più impurtante.In più di u materiale, a vita di serviziu di u pruduttu serà diversu secondu u disignu di a struttura è u prucessu di u pruduttu durante l'usu.Attualmente, assai cucchiai di silicone sò fatti di silicone pura, è una varietà di materiali sò integrati.Molding sub-bonding è stampatura di assemblea.Diversi strutture anu un impattu nantu à a vita di u pruduttu.Quandu compra, hè necessariu di ghjudicà à sceglie un mudellu di un pezzu quantu pussibule.Ùn ci hè micca un ligame secundariu è un modellu di assemblea di a cucchiara di silicone per evità danni in l'usu sussegwenti., Di sicuru, avemu da sceglie secondu l'età è l'abitudini di usu di u zitellu.


Tempu di Postu: Dec-24-2021