A tazza di l'acqua di silicone pò esse pienu d'acqua fogera?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

Parechje persone dumandanu, pò una tazza d'acqua fatta di gel di silice cuntene l'acqua bollita?
A risposta hè: certamenti pò esse pienu d'acqua bollita.A buttiglia d'acqua di silicone hè fatta di gel di silice organicu ecologicu.Resistenza à a temperatura -40-220 gradi, durable è mai deformatu.Pò esse plegatu in una sacchetta per l'usu!

A buttiglia d'acqua di silicone hè fatta di silicone liquidu di qualità alimentaria + plastica PP è ùn cuntene BPA (bisphenol A).U pruduttu hè fattu di silicone di qualità alimentaria, chì hè sicura è micca tossica, è u stessu materiale cum'è u pacifier di u zitellu.

L'odore peculiar lasciatu in u corpu di a tazza hè chì durante u prucessu di produzzione, u gel di silice hè lasciatu dopu esse cottu à una temperatura alta in u fornu, è u pruduttu hè direttamente consegnatu à u cunsumadore da a linea di produzzione.

Hè ricumandemu di pulizziari cù detergente prima di l'usu, è poi fogghiu in una pignatta per 6-7 minuti per sterilizà è caccià l'odore peculiar.Pò esse plegatu in grandezza è hà ganci.

https://www.weishunfactory.com/new-product-300ml-wholesale-reusable-rubber-water-mug-silicone-folding-collapsible-coffee-cup-for-outdoor-travel-product/

 

 

Caratteristiche di u produttu di silicone:
A materia prima hè fatta di 100% di gel di silice ecologicu: u gel di silice di l'alimentariu hè un materiale coloidale polimeru inorganicu furmatu da a policondensazione di l'acidu silicicu, è u so cumpunente principale hè mSiO2nH2O.Hà una bona stabilità chimica, eccettu per l'alkali causticu è l'acidu fluoruricu, ùn reagisce micca cù alcunu acidu o alkali in dui cundizioni assai spiciali.Hè spessu usata in i prudutti cù esigenze di sicurezza elevate, cum'è ciucciu è buttigli d'alimentazione.

Non tossicu è senza gustu: L'ingredienti sò diossidu di siliciu è acqua, chì sò sicuri è stabili.

Resistenza à a temperatura alta è a bassa temperatura: a gamma di resistenza à a temperatura di a materia prima di gel di silice hè -40 ℃-220 ℃, chì supera di granu quella di i prudutti di plastica alimentaria, è ùn si fonde micca sopra 100 ℃.U prucessu di usu hè sicuru, ancu quandu hè scorched, solu si decompone in diossidu di siliciu è vapore d'acqua, chì ùn hè micca tossicu è innocu.

Resistenza à l'invechjamentu è senza sbiadimentu: A temperatura di descomposizione di l'ossidazione hè assai più alta di quella di i prudutti plastichi simili.Ùn sguassate micca sottu a temperatura di ogni ghjornu è hà una vita di serviziu di finu à 10 anni.

Hè faciule da pulisce, resistente à l'oliu è l'acqua, è pò esse pulita in a lavastoviglie.Hè faciule d'utilizà è hè un bonu aiutu per e casalinghe.

Soft, antiscivolo, si senti bè, cum'è a pelle di u zitellu, caldu è cunzidiratu.Selezzione di materiale, prucessu di trasfurmazioni, cuntrollu di qualità: A selezzione di materiale hè strettamente in cunfurmità cù u standard US FDA per u gel di silice di qualità alimentaria.


Tempu di Postu: Dec-17-2021