Quantu tempu pò durà a silicone di qualità alimentaria?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

Gel di silice Grade-Food hè un termu generale per una categuria relativamente grande.Hè amichevule à l'ambiente, micca tossicu è senza gustu, è ùn emette micca sustanzi tossichi è dannosi durante u prucessu di produzzione.

silicone weishun (5)
Quantu tempu pò durà u gel di silice di qualità alimentaria?

Sicondu u tipu di materiale di gel di silice selezziunatu, cum'è LSR injection molding silica gel, hè di solitu usatu per fà prudutti maternali è zitelli, prudutti di gel di silice, etc. Sicondu u materiale di qualità prestazione selezziunatu, a resistenza à l'anziane hè di solitu trè à. cinque anni.Ùn hè micca un grande prublema, è i prudutti fatti di materiali cù un rendimentu megliu avarà una vita di serviziu più longa, chì pò ghjunghje à 10 anni o più.
Un altru tipu di gel di silice di qualità alimentaria hè u gel di silice liquidu è fluidu.Cum'è a cola di iniezione LSR, hè gel di silice di dui cumpunenti AB, ma a diferenza hè chì a cola di iniezione LSR hà una viscosità alta è deve esse riscaldata da iniezione di macchina.È questu pò esse operatu manualmente è da a macchina, è pò esse guaritu rapidamente da vulcanizazione o riscaldamentu di a temperatura di l'ambienti.A vita di serviziu di u pruduttu finitu pò ghjunghje à trè à cinque anni.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022