Cumu sò prudutte manichi di silicone?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

E maniche di silicone sò prudutti di gomma di silicone pruduciuti da gomma vulcanizzata à alta temperatura cum'è a materia prima principale attraversu un prucessu di stampatura è vulcanizazione.Pudemu vede coperchi di silicone nantu à ogni tipu d'articuli in a nostra vita, cum'è coperchi di tazza, coperchi di cuntrollu remota, etc. In generale, i coperchi di silicone anu da passà per i seguenti prucessi.

coperchi di siliconeConferma di disegnu 3D Determina u stile, a dimensione è u pesu di a tappa di silicone
② Preparazione di a materia prima
cumpresu u mischju di gomma cruda, currispundenza di culore, calculu di pesu di materie prime, etc.
③ Vulcanizazione
L'equipaggiu di vulcanizazione d'alta pressione hè utilizatu per vulcanizà u materiale di silicone in un statu solidu;
④Trattamentu
A tappa di silicone hè sguassata da u moldu cù qualchi bordi inutili è buchi, chì deve esse eliminati;in l 'industria, stu prucessu hè fattu cumplitamenti a manu, certi fabbrichi dinù aduprà punching machines à compie;
Serigrafia
Stu prucessu hè solu utilizatu in certi casi di silicone cù mudelli nantu à a superficia, cum'è i casi di silicone di u telefuninu neru, per fà più faciule per l'utilizatore per uperà i chjavi, spessu bisognu di screen-print i caratteri currispondenti in a pusizione currispondente. è u teclatu di u telefuninu;
⑥Trattamentu di a superficia
U trattamentu di a superficia include a rimozione di polvera cù una pistola d'aria.
⑦ Spray d'oliu
I prudutti di silicone in u so statu normale assorbanu facilmente a polvera in l'aria è anu una certa viscosità.Spraying una fina capa d'oliu di manu nantu à a superficia di a tappa di silicone, chì pò sia impedisce a polvera è fà chì a manu si sente garantita;
⑧Altru
L'altri prucessi includenu funzioni supplementari datu à a copertina di silicone da u mercante, cum'è a goccia, l'incisione laser, a sintesi P + R, l'imballazione ottimizzata, l'assemblea cù altri materiali è cumpunenti, etc.

Attenzione

Per i materiali di silicone ordinariu o i materiali di silicone di qualità alimentaria, hè necessariu di pruvà se e materie prime ponu ottene certi prublemi di qualità di u produttu, è chì i prudutti sò liberi di bave è impurità è anu una rata di passaghju di 99% o più prima di pudè. esse speditu.

Oghje, diverse copertine di silicone sò prudutte cù materie prime culurite diverse è u gradu di esigenze di u produttu pò varià.Quandu a raffinazione di a gomma, a materia prima deve esse mischjata è deve esse mischjata per più di 30 minuti prima chì u materiale pò esse tagliatu, per ùn avè micca causatu u culore irregolare di u pruduttu, risultatu in u fenomenu di differenza di culore.

Quandu pruducia, duvemu ancu attentu à i punti neri è altri detriti, cum'è a forza di adsorption di gel di silice hè relativamente grande, quandu si muvianu inevitabbilmente adsorbe i punti neri è a polvera è altri detriti, ogni dettagliu deve esse strettamente cuntrullatu, perchè "persone, machini". , i materiali è e cose" deve esse ben pulita.

In tuttu, u fattore principale chì causa prublemi di qualità hè u dettu.Solu cuntrullà ogni dettagliu di u prucessu pò esse riflessu in u pruduttu finali, micca mudificatu dopu.


Postu tempu: Apr-12-2023