Quale averà bisognu di ghjoculi fidget?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu
NEWS 5

Ricurdativi uni pochi anni fà, quandu i ghjoculi fidget eranu in furore?Sò tornati, perchè ci sò parechje persone chì anu sempre bisognu.

I ghjoculi Fidget ponu alleviare u stress, a necessità di stimulazione hè particularmente acuta trà quelli chì anu stress, ansietà è certi disordini di u sviluppu, i ghjoculi Fidget furniscenu l'uppurtunità di sentu texture interessanti, applicà pressione à l'uggetti, è eseguisce movimenti ripetitivi, tutti chì ponu furnisce. e menti di stimulazione anu bisognu di stà cuncentrata.

Popping bubble wrap in a vita reale pò esse un pocu troppu distractante per l'altri persone in a stanza, ma questu bubble fidget toy offre a stessa sensazione satisfacente in un disignu compactu tranquillu.

"I mo figlioli amanu stu ghjoculu", hà dettu un criticu."Belle culori, materiale di tippu di silicone.Sicuru da aduprà, faciule da pulisce.Moltu durable.Grande per ADHD ".

È avà ci sò parechji tippi di ghjoculi fidget, sò ancu una bona scelta per i genitori per cumprà un rigalu à i so figlioli.

NEWS 8
NEWS 7
NEWS 9

Ùn sò micca solu adattati per allevà u stress, ma ancu ponu aiutà i zitelli à amparà u sensu cumunu, cum'è l'animali, frutti è forme, etc. Questi ghjoculi di fidget ponu esercitassi è migliurà a capacità di pensamentu logicu di i zitelli ancu.È i genitori ponu ancu ghjucà stu ghjocu cù i zitelli.I reguli sò cusì faciuli.

 

Videmu e regule di u Pop It Sensory Fidget Game:

1.Petra, carta, forbici per vede quale và prima.

2.Players si turnarà à sceglie una fila è POP tanti bolle quant'è volenu (in quella fila solu).

3.U prossimu ghjucatore sceglierà ogni fila chì hà tutte e bolle unpopped è POP quante volenu in quella fila solu.

4.Players cuntinuà à piglià turni finu à chì un ghjucatore hè furzatu à POP l'ultima bolla.Ddu ghjucadore perde quella volta, ma ùn vi preoccupate !Flip the board è ricominciate.U primu ghjucatore à vince i turni di l'arburu hè u vincitore.

nutizie 4

Tempu di pubblicazione: 03-03-2021