• u fabricatore di l'articuli di u zitellu

I nostri prudutti

2021 Giocattoli all'ingrosso per bambini Giocattoli per stress a bolle Hexagon Fun Push Poppet Bubble Fidget Set di giocattoli sensoriali

Descrizione breve:

Push Pop Bubble Fidget Sensory Toy: "pop pop" Ghjucate à push pop sensory toy, essenziali per a casa, i migliori ghjochi interni, ghjochi genitori-figlioli, autismu, ghjochi chì l'anziani, i zitelli è l'adulti ponu ghjucà stu ghjoculu sensoriale push pop it. Basta à appughjà a bolla, farà un ligeru sonu di spuntamentu, i ghjucatori si turnanu pressu u numeru di topi chì vulianu in una sola fila.U ghjucatore chì pressu l'ultimu perderà.Allora flip elli è cumincianu di novu.Pudete ghjucà cù i vostri figlioli è truvà a felicità!


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Regola di u ghjocu di puzzle populari: Push pop fidgets i ghjucatori di ghjoculi si turnanu premendu ogni quantità di bolle chì volenu in una sola fila.U ghjucatore chì pressu l'ultime bolle perde.Push è "pop" sò un grande ghjoculu fidget è altri ghjoculi sensoriali. Pudete spinghje u ghjocu pop fidget o invità un amicu à un ghjocu di cervellu veloce di Last One Lost.Giocattoli rigalu ideali per i zitelli per interagisce.

ALLIEVO EFFICACEMENTE STRESS E ANSIETA: Push Pop Fidget Toys ponu alleviare efficacemente l'ansietà è u stress, o tumbà u tempu in casa.Questa hè una bona scelta per stà in casa per un bellu pezzu Questu hè un rigalu fantasticu, unicu è novu per e persone cù autismu è stress, aiutendu à allevà da l'ansietà.Adatta à ogni tipu di persone, decompressione di l'uffiziu, allevia a fatigue.

Materiale di Silicone Sicuru è Morbido: Hè fattu di materiali di Silicone di alta qualità, i genitori ponu esse assicurati, per cumprà stu ghjoculu sensoriale push pop per i vostri figlioli.Pudete in modu sicuru lascià i zitelli è l'anziani toccallu perchè u ghjoculu pop it fidget hè assai suave è còmode.[Serviziu Clienti di Qualità] Offremu 1 annu di rimborsu incondizionatu per u nostru pruduttu.

RIUTILIZZABILE È Ampiamente Adupratu: U ghjoculu anti-stress hè di taglia chjuca, faciule da trasportà.Pudete spinghje u ghjoculu pop fidget o invità un amicu à un ghjocu veloce di u cervellu di Last One Lost induve site.Pò esse ghjucatu in una vittura, aereo, ristorante, campeghju, scola, uffiziu fora è in ogni locu.Pò esse riutilizabile è lavabile per un bellu pezzu cù l'usu.Pò esse ancu usatu cum'è coaster etc.

Nome di u produttu Fidget Toy Puzzle Haxegon
Materiale Silicone
MOQ 100 pezzi
imballaggio Opp Bag / Pacchettu Culore
Culore Immagine mostrata
Logo Logo di u Cliente Stampatu
Funzione Sviluppà l'intelligenza
Campione Esempiu dispunibule
Pesu 78 g
Parole chjave Fidget Dimple Toy
tu1
tu2
tu3
tu4
tu5
tu6
tu7
tu8

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi