I rivestimenti in silicone per friggitrici d'aria sò sicuri?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

I rivestimenti in silicone per friggitrici d'aria sò sicuri?

Cume più prudutti di silicone entranu in a nostra vita, i prudutti di silicone sò diventati una parte di a nostra vita di ogni ghjornu.Allora i rivestimenti in silicone per friggitrici d'aria sò sicuri?

zxczx1

A frittura d'aria in silicone di u fabricatore regulare hè fatta di materiale di silicone di qualità alimentaria.Durante u prucessu di produzzione, ùn ci hè micca additivi, micca tossichi è inodori, è hà ancu passatu i testi di certificazione alimentaria FDA è LFGB.

I cesti di friggitrici d'aria in silicone sò generalmente micca tossichi, perchè in circustanze normali, i fritturi d'aria in silicone sò materiali di formatura d'altu rendiment cù resistenza à alta temperatura è prutezzione di l'ambiente, ma i specifichi dipendenu sempre da e padelle di friggitrici d'aria in silicone in quantu à a situazione di qualità. , S'ellu hè un pruduttu di trè senza o un pruduttu di qualità povira, ùn pò micca esse paragunatu.

A cola di muffa vulcanizzata di a frittura d'aria in silicone hà proprietà eccellenti cum'è l'antiaderenza, a resistenza à l'alta temperatura è un bonu rendimentu di invechjamentu.À u listessu tempu, hà ancu vantaghji eccezziunali cum'è una forte resistenza à a lacrime, un altu allungamentu, senza shrinkage, resistenza à alta temperatura, è una bona resistenza à u gonfiore.

Per a sicurità di friggitrici d'aria in silicone, durante l'acquistu, duvete verificà se e materie prime anu passatu a prova di tossicità, s'ellu sò fatti di materiali di silicone di qualità alimentaria di alta qualità, è s'ellu anu passatu a certificazione standard europea internaziunale.Avete da assicurà chì sò sicuri è micca tossichi.

Siconda, pò esse identificatu da l'apparenza è l'odore.Da l'apparizione, a superficia di silicone di qualità alimentaria hè liscia è senza polvere, è ùn hè micca faciule da deformà, scolorisce è deforma.U modu più faciule per identificà u gel di silice industriale hè chì hà un odore pungente di gasoline;U gel di silice di qualità alimentaria ùn hà micca un odore peculiar.


Tempu di Postu: Dec-06-2022