I piatti di silicone sò sicuri per u microonde?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

Quandu i zitelli cumincianu à alimentà l'alimenti solidi, i piatti di silicone per u zitellu riduceranu i prublemi di parechji genitori è facenu più faciule l'alimentazione.I prudutti di silicone sò diventati omnipresenti.Culori brillanti, disinni interessanti, faciuli di pulisce, unbreakable, è praticità anu fattu i prudutti di silicone a prima scelta per parechji genitori.

Chì ghjè u silicone di qualità alimentaria?

U silicone hè un materiale inerte, cum'è gomma chì hè sicuru, durable è flexible.

U silicone hè creatu da l'ossigenu è u siliciu ligatu, un elementu naturali assai cumuni chì si trova in a sabbia è a roccia.

Utiliza solu silicone 100% per l'alimentariu in i nostri prudutti, senza riempimentu.

I nostri prudutti sò sempre testati da laboratori di terze parti è rispondenu o superanu tutti i normi di sicurezza americani stabiliti in CPSIA è FDA.

Per via di a so flessibilità, u pesu ligeru è a facilità di pulizia, hè largamente utilizatu in i prudutti di tavulinu per i zitelli.

I piatti di silicone per i zitelli sò sicuri?

I nostri piatti per i zitelli sò tutti fatti di 100% silicone di qualità alimentaria.Hè liberu di piombo, ftalati, PVC è BPA per assicurà a sicurità di u zitellu.U silicone hè morbidu è ùn dannu micca a pelle di u zitellu durante l'alimentazione. I piatti di silicone per u zitellu ùn saranu micca rotti, a basa di a ventosa fissa a pusizione di pranzu di u zitellu.L'acqua saponata è a lavastoviglie ponu esse facilmente pulite.

U piattu in silicone pò esse usatu in lavastoviglie, frigoriferi è microonde:

Stu vassou per i zitelli pò sustene temperature elevate finu à 200 ℃ / 320 ℉.Pò esse riscaldatu in un microondas o in un fornu senza alcun odore sgradevule o derivati.Pò esse ancu pulita in una lavastoviglie, è a superficia liscia rende assai faciule di pulisce.Ancu à a bassa temperatura, pudete ancu aduprà sta partition plate per almacenà l'alimentu in a frigorifera.

U silicone hè sicuru per l'alimentariu?

Parechji sperti è autorità consideranu silicone completamente sicuru per l'usu di l'alimentariu.Per esempiu Health Canada dice: "Ùn ci sò micca cunnisciuti periculi per a salute assuciati cù l'usu di cookware di silicone. A gomma di silicone ùn reagisce micca cù l'alimentu o bevande, o pruduce qualsiasi fumi periculosi".

3

Cumu i piatti di silicone aiutanu i genitori?

U piattu di silicone per l'alimentazione di u zitellu rende u pastu più disordinatu - u piattu per u zitellu cù ventosa pò esse fermamente fissatu nantu à qualsiasi superficia, in modu chì u vostru zitellu ùn pò micca scaccià a padedda in u pianu.

Stu piattu di cena per i zitelli aiuta à riduce i versamenti è i disordine durante i pasti, facilitendu a vita di i genitori.

21

Tempu di post: 26-May-2021