Comu sceglie i vassoi di cubetti di ghiaccio?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

Vassoi per cubetti di ghiacciosò diventati una necessità insustituibile di ogni ghjornu in a vita di ogni ghjornu, bevande fresche di ogni ghjornu, whisky cù cubetti di ghiaccio o bola di ghiaccio, cubetti di ghiaccio di cucina è cusì sò inseparabili da u muffa di cubetti di ghiaccio, u mercatu di cunsumu attuale hè materiale più cumuni per silicone, plastica dui. , è sti dui cubetti di ghiaccio anu e so caratteristiche, hè difficiule per i cunsumatori per identificà e so differenzi, cusì cum'è cunsumatori, cumu sceglite?

Vassoi per cubetti di ghiaccio

 A resistenza di muffa di cubetti di ghiaccio in plastica à e temperature alte è bassu hè bassu, u tassu di espansione termale hè grande, faciule da deformazione, ma u muffa di cubetti di ghiaccio in plastica hè ancu amichevule per l'ambiente, pò esse reutilizata, u prezzu hè ancu prezzu, ma per via di i so diversi prucessi. cusì u materiale azzaru muffa hè dinù differente, i prudutti di plastica costu muffa hè altu.

 Ghiaccio di siliconevassoio cubi generalmente aduprate silicone di qualità alimentaria, micca tossica è insapore, è pò passà a certificazione FDA, LFGB.In cunfrontu à i tavulini di ghiaccio in plastica, i tavulini di ghiaccio in silicone sò più durable è più faciuli di demould, ma per via di a natura avanzata di u materiale, i prudutti di silicone sò generalmente più caru.

Vaschetta à cubetti di ghiaccio in silicone

 Mentre i vassoi di ghiaccio in plastica sò generalmente di forma quadrata è tonda, i vassoi di ghiaccio in silicone ponu esse furmatu secondu a preferenza persunale è sò generalmente divisi in forme di frutta, forme d'animali, forme di lettere, pittogrammi è sempre chì ci hè creatività, allora a forma di silicone. U ghjacciu hè liberu di cuncepisce.

 In riassuntu, i vassoi di cubetti di ghiaccio in silicone sò più sicuri, più sani è più durable, è u costu pò esse altu, ma pudete uttene prudutti cun un bonu valore per i soldi, è se cuncepite è apre un novu moldu per sè stessu, u prezzu serà più vantaghju. chè di cumprà direttamente da u stock.


Tempu di post: 19-10-2022