Cumu sceglite l'utensili di cucina, ponu travaglià a tavola di silicone?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

In a nostra vita di ogni ghjornu, avemu inevitabbilmente trattà cù a tavola di a cucina è a stoviglia di cucina ogni ghjornu.In a faccia di i piatti di ceramica bianca è di pala di metallo, inevitabbilmente pruducerà alcuni senza gustu, cusì secondu a freschezza di i cunsumatori, plastica, TPE, legnu è altri materiali sò gradualmente utilizati.Entra in a cucina, è a tavola di silicone hè aghjuntu lentamente, chì porta più sensu di rituali è bon umore à a nostra vita di ogni ghjornu.Allora chì sò i vantaghji è i benefici di a tavola di silicone in a nostra vita?

Comparatu cù metalli pesanti plastichi, u so vantaghju principali hè chì ùn hà micca toxicità è odore.Cum'è l'unicu materiale di gomma è plastica chì pò ghjunghje à u livellu medico di prutezzione di l'ambiente, a tavola di silicone pò cuntattà direttamente u corpu umanu senza danni, per quessa hè ancu listatu.Cum'è unu di i nostri bisogni di ogni ghjornu, hè assai populari cù i cunsumatori.

Cum'è un platu di cena, pignata è ciotola, hè cusì dilicatu cum'è a ceramica, durabile cum'è hardware, è di u stessu tipu di plastica.Hè più armuniosu cù a vita, perchè pò esse largamente utilizatu cum'è tazzi di silicone, vasi di silicone è altre forniture di tavulinu, cum'è materiale di cucina di silicone In altri palori, hà un latu unicu.Pò esse cumminati cù nylon, hardware o plastica per vulcanizazione secundaria.Hè adattatu per a cucina à bassa temperatura esterna, barbecue all'aperto, cucchiai di casa è pale, etc.

Chì sò i vantaghji di l'usu di a tavola di silicone:
1. Amichevule à l'ambiente, sicuru è micca tossicu, pò esse in cuntattu normale cù l'alimentariu è i pasti, è pò entre in a cavità orale.Hè persunalizatu è trasfurmatu cù materie prime di silicone naturali di qualità alimentaria pura, chì hè ecologicu è micca tossica, sicura è sicura.

2. Si pò sustiniri altu è bassu temperature, è si pò ghjunghje sin'à 240 gradi in circustanzi nurmali.I piatti di silicone ponu esse direttamente messi in u fornu à micru è utilizati per a pulizia di l'acqua bollente senza esse affettati da u materiale.

3. U materiale hè duru è duru.I pruduttori di utensili di cucina in silicone utilizanu silicone solidu cum'è pasta per processà è mudificà.Duranti u prucessu di pruduzzione, u vulcanization di u prodottu hè statu cumpletamenti fissu, è differente durezza pò ièssiri usatu pi persunalizà pruduzzione.

4. I culori sò diversificati è ponu esse fatte in un culore unicu o doppia culore o ancu parechji culori.Utensili di cucina di silicone sò generalmente duminati da un culore unicu.Diversi culori ponu esse selezziunati durante u prucessu di produzzione, è a produzzione hè determinata da u numeru di culore Pantone è u culore.

5. Hè cunvene per pulizziari.Dopu l'usu praticu, utilizate acqua pulita è detergente per pulisce facilmente padelle è piatti antiaderenti.L'eccellente idrofobicità fa si asciuga rapidamente dopo la pulizia.Hè sfarente di i piatti di ceramica normale in quantu ùn hè micca faciule per esse danatu durante u prucessu di pulizia.

6. Anti-caduta è anti-skid, u tavulinu inevitabilmente bump and bump, è u materiale di silicone ùn hè micca utilizatu da i zitelli o di e persone di mezza età è anziani, ma u prublema di rumpia è bumping risolve cumplitamenti u prublema di fragilità, è hà una bona resistenza anti-slip è usura.

7. Hè cunvenutu per almacenà, è hè necessariu per viaghjà in terra è cena fora.Pò esse plegatu è almacenatu, è pò ancu esse plegatu è sbulicatu arbitrariamente, chì hè cunvenutu per u trasportu è u almacenamentu.Occupa una piccula zona è pò esse apertu direttamente quandu si usa.

Attualmente, i materiali di silicone sò digià listati cum'è precedente in l'industria di l'utensili di cucina.Sempre più cunsumatori sceglienu di utilizà materiali di silicone cum'è stoviglie.L'industria di i prudutti di silicone hè ancu diventata più è più pruspera.Parechje necessità di ogni ghjornu sceglienu di utilizà materiali di silicone per u processu persunalizatu.A serie di utensili di cucina hà digià occupatu una categuria.


Tempu di Postu: 28-Mar-2022