Cumu caccià l'odore di u muffa di silicone?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

Umuffa di siliconeaverà un certu odore, chì hè l'odore emessu da u so propiu materiale.Stu tipu d'odore pò dissiparà da sè stessu o accelerà a dispersione di l'odore in certi modi.

微信图片_20220811154615

Quandu avemu cumprà un novumuffa di silicone, secondu u moldu, ci saranu qualchi odori, chì hè ancu un fenomenu normale, è questi odori ùn sò micca dannusu à e persone.
Allora cumu si sbarazza di sti odori?

1. Quandu u compru, pudete mette in acqua fogera è immerge.Dopu chì a temperatura di l'acqua scende, immergete per uni pochi volte più per sguassà.

2. Dopu avè acquistatu, unpack it, è mette in un locu cù un bonu flussu d'aria, cum'è una finestra, è lasciate per 4 ghjorni, è l'odore sparisce.

3. Pudete aduprà un fornu à micru per mette in u fornu, è l'odore di u muffa di silicone dissiparà à alta temperatura.

4. U muffa di silicone pò esse pulita cù un agentu di pulizia.Dopu a pulitura, sguassate è mette per uni pochi d'ore.

5. Aduprate a pasta di denti per sguassà l'odore, aduprate una spazzola per caccià un pocu di pasta di denti, è scrub in u moldu di silicone, chì pò effittivamenti caccià l'odore.

6. Pudete ancu aduprà disinfettante o alcolu per sguassà l'odore.

Attualmente, i prudutti di silicone acquistati nantu à u mercatu anu un odore, ma ponu esse eliminati.Se u pruduttu di silicone chì avete acquistatu hà sempre un odore forte dopu a desodorizazione, è l'odore ferma sempre dopu à uni pochi di ghjorni, significa chì a qualità di u pruduttu chì avete acquistatu deve esse difettu.I prudutti cum'è i muffa di silicone anu assai cuntattu cù u corpu umanu.A maiò parte di elli sò fatti di silicone di qualità alimentaria, chì ùn hè micca tossicu è senza gustu, è hè un silicone sicuru è ecologicu.


Tempu di Postu: Aug-11-2022