cumu utilizà i pani di silicone per muffin

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

Tazza di muffin in siliconepadellevene in una varietà di culori, è i muffa di silicone sò populari trà u publicu.I stampi di tazza di muffin in silicone sò micca tossichi, inodori, faciuli d'utilizà è facili da pulire, è sò principalmente usati in materiale di cucina.I mudelli sò ricchi di stili, pudete sceglie u stilu chì ti piace, aghjustà u vostru gustu favuritu, è fate torte diliziosi.Fighjemu un ochju à cumu adupràstampo per muffin in silicone:

stampo per muffin in silicone

 

1. Aduprate acqua calda (dilute detergente alimentari) o mette in a lavastoviglie per a pulizia.Ùn aduprate micca detergenti abrasivi o scuma per a pulizia.Prima di l'usu, u moldu deve esse chjapputu cù una capa di mantra, chì pò allargà u tempu di usu di u moldu.

 

2. Quandu a coccia, mette u tazze da muffin in siliconeseparatamente nantu à a teglia.Ricurdativi di ùn lascià i moldi secchi.Per esempiu, per un moldu cunnessu 4, avete bisognu solu dui, è avete bisognu di aghjunghje l'acqua à l'altri dui.Ùn asciugà micca u fornu, perchè seccu Baking hè faciule per brusgià u moldu è accurtà u ciculu di vita di u moldu.

 

3. Dopu chì a coccia hè finita, sguassate tutta a tavola di coccia da u fornu è mette nantu à a griglia finu à ch'ella si rinfriscà completamente.

 

4. A muffa di silicone di tazza di muffin pò esse usata solu in i forni, i forni è i forni di micru, è ùn deve micca esse usatu direttamente nantu à u gasu o l'electricità, o direttamente sopra à a piastra di riscaldamentu o sottu à a grill.

 

5. A causa di l'elettricità statica, u muffa di silicone hè facilmente maculata cù u polu, per quessa ùn hè micca necessariu di pulizziari per un bellu pezzu è mette in a scatula di almacenamiento.

 

Ancu s'ellu a muffa di tazza di muffin in silicone hè resistente à e alte temperature, ùn deve esse direttamente esposta à fiamme aperte o fonti di calore.I muffa di silicone sò diffirenti di i mudelli di metalli tradiziunali, è avete bisognu di attentu à aghjustà u tempu di coccia.Quandu si pulisce u muffa di silicone, ùn aduprate micca bola d'acciaio o prudutti di pulizia metalliche per pulisce u muffa per prevene danni à u moldu.


Tempu di Postu: Nov-23-2022