Una spatula di silicone hè sicura per a cucina?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

A cucina di silicone hè una alternativa durable è micca tossica à u plasticu chì hè oghji utilizatu in parechji campi.A spatula di silicone per a cucina hè sicura?A risposta corta hè sì, u silicone hè sicuru.L'utensili di cucina è l'utensili di silicone di qualità alimentaria ùn pruvucanu micca contaminazione chimica dannosa à l'alimentariu secondu e regulazioni FDA è LFGB.I prudutti chì rispondenu à i normi naziunali pertinenti ùn sò definitivamente micca tossichi, salvu chì u fabricatore usa cumposti chì ùn rispettanu micca i regolamenti in u prucessu di produzzione, chì risultanu in prublemi di sicurezza di u produttu.Dunque, sè vo vulete cumprà utensili di cucina di silicone, truvate un fabricatore regulare di silicone chì risponde à i reguli pertinenti.A cucina hè sicura è micca tossica.

 wps_doc_0

U materiale di silicone di qualità alimentaria hà un puntu di fusione più altu ch'è u plastica, hè chimicamente stabile à temperature estreme (ùn immergerà micca u materiale in l'alimentariu), è ùn libera micca odore o fumi tossichi durante a cucina.Hè ancu assai suave è sicuru per i zitelli!

Vantaghji è svantaghji di l'utensili di cucina in silicone:

1. Vantaghji

Amichevule à l'ambiente, resistenza à l'alta temperatura, struttura assai suave, resistenza à caduta, micca faciule da deformà, bona stabilità, longa vita di serviziu, faciule da pulisce, padella antiaderente, anti-scalding, colori ricchi, etc.

2. Disadvantages

Ùn hè micca permessu di tuccà direttamente fiamme aperte è culteddi affilati.L'usu hè sottumessu à certe restrizioni.I prudutti simili, u prezzu hè più caru di i prudutti di plastica, plastica, plastica.

 wps_doc_1

Chì duvete esse attentu à l'acquistu di utensili di cucina in silicone?

1. Un rapportu di prova di certificazione ambientale di silicone di qualità alimentaria hè necessariu;

2. Prestate attenzione à sceglie l'utensili di cucina adattati per u vostru propiu usu, è distingue currettamente i metudi di usu di l'utensili di cucina individuali;

Prima di cumprà, assicuratevi di oliu u pruduttu cù u nasu.L'ustensile di cucina di silicone chì hà passatu a rigorosa ispezione di qualità ùn deve micca odore quandu hè riscaldatu accidentalmente, è ùn ci sarà micca scoloritura quandu si strofina nantu à carta bianca.


Tempu di Postu: Nov-04-2022