I zitelli anu da aduprà grips di penna di silicone?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

Puderete esse matte à a terribili grafia di u vostru zitellu perchè ùn ponu micca mantene a presa curretta nantu à un lapis.Pudete furzà u vostru zitellu à praticà a scrittura è a tene una penna una volta è una volta, ma nunda in ritornu.

In fatti, a ricerca esperta mostra chì a più grande causa di miopia ùn hè micca tradiziunale chì l'ochji sò troppu vicinu à i libri, ma a penna sbagliata chì mantene a postura.A postura di scrittura povira pò ancu facilmente causà sintomi, cum'è u collu curcu è a curvatura di a spina.Per quessa, per a salute di i zitelli, i genitori duveranu aiutà i zitelli à sviluppà una bona penna chì mantene a postura da a prima età.

Allora a quistione hè, una volta chì u zitellu hà una postura di scrittura sbagliata, cumu corregge?Sicondu l'analisi di i prufessiunali, in più di a surviglianza di ogni ghjornu di i genitori è di i prufessori, pudemu ancu aduprà qualchi strumenti per aiutà i zitelli à sviluppà una bona abitudine di mantene e penne currettamente.
presa di penna (4)

 

L'impugnature in silicone ponu aiutà i zitelli à curregà i so modi di presa di u lapis. U materiale di silicone morbidu è piacevule fattu, senza sustanzi tossichi, Assolutamente sicuru.Pencil Grips si adatta à matite, penne, pastelli è parechji strumenti di disegnu è scrittura.L'impugnature à matita di silicone sò gadget perfetti per e persone chì cercanu di curregà è migliurà a scrittura manuale, morbidi è squishy per una presa còmoda, l'impugnature aiutanu à riduce a tensione musculare mentre assicurendu una scrittura còmoda.

Ci dedichemu à furnisce u megliu serviziu di u cliente è purtà a megliu sperienza di shopping à ogni cliente.Per piacè cuntattateci s'ellu ci sò prublemi è pruveremu u nostru megliu per scuntrà a vostra satisfaczione!Per ogni dumanda, ùn esitate micca à cuntattateci è risponderemu in 24 ore.


Postu tempu: Jul-06-2021