Tipi di Silicone Pet Products Ci sò assai prudutti di silicone pet in u mercatu, allora sapete quale sò?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

1. Frisbee d'animali di silicone: Quelli chì anu criatu grandi cani di animali, in particulare i cani attivi, ùn deve esse micca familiarizatu cù questu.Tali cani di l'animali anu un postu dulce per questu Frisbee!Mi piace assai à ghjucà stu pruduttu.A so funzione hè di lancià un Frisbee in u celu.Prima di chjappà in terra, u cane di l'animali di l'animali morde è u tene.

zhu429-300x300

 

3. Spazzola di denti in silicone per animali domestici: A ghjente si spazzola i denti ogni ghjornu quandu si sveglianu o spazzole i tigri prima di andà in lettu di notte, è l'animali facenu u listessu.Perchè l'animali di l'animali manghjanu ogni ghjornu, anu ancu avè u malu alitu, è questu spazzola di denti hè apposta per l'animali.Di sicuru, stu spazzola di denti ùn hè micca adattatu per ogni razza di animali.

tu1100
4. Silicone pet slow food bowl: l'animali domestici sò in realtà listessi cum'è e persone.Calchì volta devoreranu l'alimentu quandu anu famu.A ghjente pò cuntrullà questu, ma l'animali ùn anu micca sta cuscenza.Per quessa, quandu cuncepisce stu pruduttu, aghjunghje assai cime di attrezzatura in a tazza di basa, pudete cuntrullà u ritmu di l'animali chì manghjanu quandu manghjanu.

tu474


Tempu di post: Jul-19-2022