Chì sò i fatturi chì affettanu a vita di serviziu di i prudutti di silicone?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

Attualmente, i prudutti di silicone sò in tutti i cantoni di a vita.Ch'ella sia accessori medichi, prudutti elettronici, materiale di cucina o prudutti di bellezza, u silicone hè inseparabile.I seguenti vi diciarà quali fattori affettanu a vita di serviziu di i prudutti di silicone:
Tutti preferanu u gel di silice perchè hè ecologicu, sicuru è micca tossicu, ma qualchì volta u casu di u telefuninu ùn hè micca rottu perchè u casu di u telefuninu diventa giallu è ùn volenu micca aduprà.Permettemu di dì cumu per allargà a vita di serviziu di i prudutti di silicone.

Gel di silice
1. In u prucessu di pulizziari, pudete pruvate d'utilizà a pulitura secca, sguassate cù un pappu senza polvera, o direttamente lavate è secche in acqua calda è mette in un locu ventilatu.
2. I prudutti di silicone ùn deve esse direttamente esposti à u focu o l'electricità.
3. Ùn toccu l'apparechju di silicone cù l'apparecchi sharp, è ùn pressu o tira l'apparechju cù oggetti pisanti.
4. L'area macchiata pò esse pulita cù pasta di denti.Avete bisognu di sapè chì i prudutti di silicone ùn sò micca faciuli di pulizziari, cusì ùn fate micca facilmente pulisce è sguassate è espose à u sole.
5. U materiale di silicone hà l'elettricità statica è hè un pruduttu d'adsorzione alta, perchè ùn pruvate micca di mette in un locu cù assai capelli è polveri, altrimenti serà assai prublemu di pulisce!Meno pulizia equivale a vita più longa.
Ancu s'è a resistenza di a temperatura è a pressione, a flessibilità è a stabilità chimica di u gel di silice sò assai boni, hè ancu bisognu di mantene bè durante l'usu.Un mantenimentu impropriu accurtà a vita di serviziu di i prudutti di gel di silice.


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022