Chì sò i periculi di i prudutti di silicone

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

I prudutti di silicone ùn sò micca dannusu, è u silicone stessu ùn hè micca dannusu.A gomma di silicone hà una bona biocompatibilità, senza irritazione, senza tossicità, senza reazione allergica à u tissutu umanu, è assai pocu rifiutu di u corpu.

Havi boni pruprietà fisiche è chimiche, è pò mantene a so elasticità originale è dolcezza durante u cuntattu cù i fluidi è i tessuti di u corpu, è ùn hè micca degradatu.Hè una sustanza inerte abbastanza stabile.Pò resiste à a temperatura alta è pò esse sterilizatu.Hè facilitu per processà è furmà, faciuli di processà è incisione forme, è faciule d'utilizà.

tappetino di silicone (5)

Utilizà i prudutti di silicone:

1. I prudutti di silicone sò una parte indispensabile di fà copiatori, tastieri, dizziunari elettronici, cuntrolli remoti, ghjoculi, buttuni di silicone, etc.

2. Pò esse usatu per fà guarnizioni di furmazione durable, materiali di imballaggio per parti elettroniche, è materiali di mantenimentu per parti elettroniche di l'automobile.

3. Si pò ièssiri usatu pi fari cumpunenti ilittronica e muffa bordi di prissioni high-puntu.

4. Si pò ièssiri usatu pi fari silica gel conductive, silica gel medicale, schiuma gel silica gel, molding silica gel, etc.

5. Hè adupratu per a custruzzione è a riparazione di e case, u sigillamentu di kilomitri d'alta veloce, u sigillamentu di ponti è altri prughjetti di sigillatura.

6. Pò esse usatu per i prudutti di i zitelli, i prudutti di a mamma è di u zitellu, i biberon, i prutittori di l'buttiglia.

Tipi di prudutti di silicone:

1. Silicone moldatu

U pruduttu di gel di silice modellatu hè misu in a materia prima di gel di silice solidu cù agenti vulcanizzanti à traversu un muffa d'alta temperatura, è a pressione hè appiicata da a macchina vulcanizzante, è u sulfuru d'alta temperatura hè solidificatu.A durezza di u gel di silice modellatu hè di solitu 30 ° C-70 ° C.

2. Silicone estruitu

I prudutti di silicone estrusi sò furmati da l'extrusione di silicone attraversu e macchine di estrusione.In generale, a forma di silicone estrusu hè longa, è a forma tubulare pò esse tagliata à vuluntà.Tuttavia, a forma di silicone estrusu hà limitazioni è hè largamente usata in l'equipaggiu medicale è in a machina alimentaria.

3. Silicone liquidu

I prudutti di silicone liquidu sò stampati per iniezione per iniezione di silicone.I prudutti sò morbidi è a so durezza pò ghjunghje à 10 ° -40 °.Per via di a so dolcezza, sò largamente usati in simulazione di l'organi umani, cuscinetti di pettu di silicone medicale, etc.


Tempu di posta: 01-09-2022