Chì piattu di cena hè più adattatu per i zitelli?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

U zitellu ùn li piace à manghjà hè assai di mamma è babbu, per migliurà a situazione, assai mamme in a selezzione di u zitellu di tavulinu seranu extra attente, bella è bella piastra di zitelluhè assai attrattiva à l'attenzione di u zitellu, ma ancu di cunsiderà a sicurezza materiale è a salute.Oghje ci sò assai materiali di tavulinu per i zitelli, i materiali più cumuni sò silicone, acciaio inox, ceramica è bambù, etc.stoviglie per i zitellicù silicone o azzaru inossidabile, silicone è azzaru inossidabile piastra di cena di u zitellu chì hè megliu?

piastra di zitellu
stoviglie per i zitelli

Piatto di cena in acciaio inox: a tavola in acciaio inossidabile hè faciule da pulisce, resistente à a caduta, ma faciule da cunduce u calore, faciule per brusgià e mani, ci hè un altru puntu hè chì a coliszione di a tavola è a cucchiara, splattering, manghjendu u zitellu hè faciule per divertisce l'attenzione. , è andate constantemente à pichjà face un rumore forte.

Imitazione di piattu di porcellana è plastica: piattu di cena in plastica resistente à a caduta, micca faciule da brusgià, ma più ligeru, faciule di spustà è di sbattà, in particulare i zitelli di età chjuca, piace à vultà u piattu di cena, cusì hè faciule da sporcà. vestiti, è ancu brusgià u zitellu

Piatto di cena in legnu: piattu di cena in legnu resistente à a caduta, micca faciule da brusgià, ma ancu faciule d'esse rovesciatu, ma ancu faciule d'allevare batteri, pulizia assai cattiva, per a salute di u zitellu, e mamme anu bisognu di rimpiazzà regularmente u piattu di cena.

Piatto di cena in silicone: caduta, resistenza à a temperatura alta è bassa, micca faciule da brusgià, culori brillanti è belli, micca fàciule di spustà, ùn saranu micca fastidiati da i zitelli chì batteanu crackling.Ma hà ancu disadvantages, vale à dì, relative à u piattu di cena in acciaio inox, i macchi d'oliu sò menu faciuli di pulizziari, se a pulizia ùn hè micca pulita è puntuale, faciule di pulisce e macchie di spot neru.

In cortu, una varietà di materiali anu i so vantaghji è svantaghji di u platu di cena, secondu u principiu di salute è sicurità è durabilità di sceglie, ricumandemu u platu di cena di silicone, pò megliu accumpagnà i zitelli!


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022