Chì faci una manica di buttiglia di silicone?

  • u fabricatore di l'articuli di u zitellu

Oghje, a ghjente presta sempre più attenzione à a prutezzione di l'ambiente è a salute.Parechje persone piace à purtà e so buttigli d'acqua quandu esce.Ci sò parechji tipi di buttigli d'acqua di silicone apposta per i turisti in u mercatu.A buttiglia hè vetru, è a superficia di a buttiglia hè cuncepita cù materie prime di silicone.A manica di a buttiglia di silicone hè morbida è cunfortu in tessitura , cù un culore luminoso, una buttiglia d'acqua anti-scalding è antiscivolo cù una copertura di silicone, a struttura di u produttu hè assai bona, hè assai adattata per l'amichi chì viaghjanu.Eccu una breve introduzione à e caratteristiche di a tappa di a buttiglia d'acqua di silicone:

wps_doc_0

1. A manica di silicone per u materiale di a buttiglia hè silicone, micca tossicu è sicuru, pudete aduprà cun fiducia!

2. Sicondu e caratteristiche di a tendenza di a moda, u disignu hè exquisite, attrattiva è pratica.

3. Hà un disignu unicu antiscivolo, a superficia antiscivolo è i bordi alzati aiutanu à prevene a buttiglia d'acqua da cascà da e vostre mani, è u disignu di a finestra rende e misure di a buttiglia faciuli di leghje.

 wps_doc_1

4. Quandu scorched, si decompone solu in diossidu di siliciu è vapore d'acqua, chì ùn hè micca tossicu, innocu, inodore, ecologicu è sicuru.

5. Anti-aging è non-fading: A temperatura di descomposizione oxidative hè assai più altu ch'è quellu di i prudutti plastichi simili.Ùn fade in a temperatura di ogni ghjornu è hà una vita di fin'à 10 anni.

6. Facile da pulisce, resistente à l'oliu, impermeable à l'acqua, faciule da portà è faciule d'utilizà.Sempre prutegge a buttiglia d'acqua di vetru da esse dannighjata.

7. Soft, anti-slip, si senti bè, cum'è a pelle di u zitellu, caldu è cunzidiratu.Sicuru per microonde è lavastoviglie nantu à u rack superiore

8. Selezzione di materiale, trasfurmazioni, cuntrollu di qualità: A selezzione di materiale hè strettamente in cunfurmità cù u standard FDA di i Stati Uniti o u standard LFGB di l'UE per u gel di silice di qualità alimentaria, è pò esse persunalizatu secondu e esigenze di i clienti è i standard.

9. U logu è u mudellu pò esse stampatu nantu à a manica di tazza di silicone, chì hè un bonu rigalu promozionale.


Tempu di Postu: Nov-05-2022